pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Sköna söndag

Kategori: Allmänt

Ja nu sitter jag här i soffan helt slut efter en go å fartfylld helg.. Igår var Williams kusin med föräldrar här på lunch å fram till em.. Frida kom och skulle vara med oss över natten, det var även lite födelsedagsfirande på kvällen, barnen somnade i bilen påväg hem, sov gott å vaknade kl 6, nice! Men jag fick mig ett bad medans dom åt macka å kollade på morgon tv.. Sedan ville dom bada, sedan var det lek för hela slanten innan lite pannkakor å Frida fick sova.. Jag å William byggde slot av klossar å sedan lekten vi prin å prinsessa å tjuvar haha härligt med denna fantasi! Det har även hunnits med dop, trevligt å en väldigt dör Nellie.. Älskalingen var tvungen att jobba lite så från dopet åkte vi till jobbet så han fick börja med det å William vill gärna hjälpa till så han har haft fullt upp fram till läggdags å somnade i bilen hem.. Nu är jag helt slut så blir sängen snart.. Känns riktigt bra, imån väntar Williams dagis å mina böcker på oss,
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: