pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Hus hus hus el lägenhet

Kategori:

Ja vi kollar runt och vi har kollat mycket.. Men nu har vi hittat vårt område där vi vill bo.. När man kommer dit, vägarna smalnar och när man går ur bilen så är det tyst.. Så härligt! Vi ha även hittar en tomt där som är fantastisk och då bygga men vi väntar med att bygga.. Det är ett jätte projekt å då är vi fast här i 1år till, att flytta till ett bobart hus först, känna av vibbarna och verkligen veta området och exakt vad vi vill ha även om vi vet vilket hus.. Så kan det även underlätta att jag är klar med skolan.. Så nu ska vi kolla på huset igen nästa vecka och hoppas säljarna går med på att sänka priset men 1/5miljon så är vi överens å kan flytta in till sommaren, gött!! Haha annars får vi ta tag i nästa hus som kommer ut.. Men det är väldigt spännande att vara med i en process, man lär sig mycket.. Och jag är verkligen kär i den lilla stugan å berget där jag å William kan klättra och ha härlig utsikt över havet, picknick ja tack! Nu ska det packas för imån åker vi till Fredrikshamn och dabhotellet, så härligt med en minisemrester, underbart!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: