pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

William är hemma

Kategori:

Lyckan är total, så skönt när han är hemma igen.. Vi har bakat piroger till middag och av någon konstig anledning gillar han å äta mjöl, när blev det gott? Fick pirog-inspiration från programmet hela England bakar som går på tv:N.. Fastnade för hela Sverige bakar när det gick men det får duga för nu.. Efter lite mat i magen så leker alla mina tre killar i Williams rum, så härligt när man hör detta ljud.. Det blir mer hemma då när det är lite fart.. Imån får vi se vad som händer, William vill leka med sin kusin så vi får väll se vad vi får till, blir i alla fall melodifestivalen på kvällen.. På söndag ska vi göra ett besök till på huset vi lagt bud på, pappa ska vara med som besiktningsman och se om det är något att ha.. Blir roligt att åka dit igen på dagtid, spännande när det händer lite.. Nu ska vi busa vidare här hemma!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: