pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Frisk el inte?

Kategori:

Ja, den ständiga frågan.. När är det ok att lämna sitt barn på dagis.. Han har tillbaka energin, febern har varit borta ett dygn men förkylningen å hostan är kvar.. Hade jag jobbat så hade han fått gå tillbaka imån men det gör jag inte så får försöka läsa med honom hemma imån så hämtar vi neo på dagis så det blir lite skoj på em.. Nu är vi på älsklingens jobb och William är så rolig för han jobbar haha nu hjälper han till och lagar en generator motor. Det ska läras i tid, han blir inte alls vinklad på intresse å jobb haha härligt när dom snappar upp, han är så söt när han pratar och förklarar, härligt med en hjälpreda i verkstaden..

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: