pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Plugg

Kategori:

Ja, nu är William på dagis sedan ska han till sin pappa så nu väntar en lång vecka.. Dock kommer den gå fort då jag har två individuella arbeten som ska in, ingen rast å ingen ro.. Jag tänkte först å främst läsa lite artiklar idag, imån blir det till att sitta på kontoret å skriva.. Är nästan klar med den ena så blir till att börja skriva den andra å avsluta den första så jag kan finslipa innan den ska in.. Idag har jag fått städat, diskat, tvättat och tvättar just nu täcken i tvättstugan, så den är invigd.. Varit på gymmet å nu sitter jag i soffan med Frasse i knät, och kollar på projekt runway å pluggar under reklamen.. Ska åka å fylla frysen i em, så blir en bra dag, ikväll blir det lugnt med film å räkor med älsklingen.. William har varit underbar som alltid denna veckan, han växer och utvecklas, roligt att se, han förstår å pratar så mycket.. Det blir så tomt utan honom, han gör oss till en familj.. Vi har kollat på ett hus till igår men det var inget att ha och man blir ledsen faktiskt, man vill så gärna att vi ska hitta något så vi kan börja på vårat gemensamma liv.. Det kommer men det är lite frustrerande, vi kanske kollar på 1 el 2 hus i helgen så får vi se.. Vi får hålla tummarna

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: