pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Lite ny energi

Kategori:

Hade inte varit fel, är så så trött.. Har en bohåleinflammation som gör mig så seg.. Bara man gör minsta lilla så krävs en paus efteråt men på fredag får den utmanas så jag kommer iväg till gymmet ändå.. I helgen så var jag å svägerskan på varbergs spa/kurort/havsbad, SÅ underbart även om en stor besvikelse låg i att bubbelpoolen var under reparation.. Riktigt tråkigt men vi hade det kanon ändå å deras buffé var något av det godaste å bästa jag ätit, hade det varit bubbelpool oxå så hade det varit en solklart 10:a.. Påvägen hem så körde vi förbi Ullared och hittade lite kläder, väldigt fint.. Vi har även nu varit på visning på ett hus som är så kanonfint och jag var lite misstänksam innan men nu är jag övertalad, vi måste bara få lite koll över hur mycket flygplan som startar och landar så man inte blir helt knäpp el att flygplatsen ska byggas ut el så.. Det är lite spännande men jag vill bara flytta in haha hälst igår.. Nu måste jag skynda till skola för lite grupparbete, nice!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: