pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Arg som ett bi

Kategori:

Fy vad hemskt det är när man bara känner sig arg å irriterad.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen är bara så arg på ingenting, det bara bubblar av ilska i kroppen.. Livet känns sådär ruskigt jobbigt å frustrerande.. Men men jag hoppas lite lunch med svägerskan hjälper.. Var på gymmet idag efter en veckas uppehåll pga av sjukdom, är fortfarande inte frisk men jag tränar inte så hårt å kroppen behöver det.. Ligger på -10kg fortfarande å det känns skönt men vill ner mer så måste skärpa mig igen men det är så gott med choklad haha huvudsaken är att jag inte går upp utan håller mig å tar en bit i taget, ingen stress, man kan inte göra allt samtidigt.. Nu måste jag andas å ta djupa andetag

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: