pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Långt mellan gångerna

Kategori:

Ja, det har varit fullt upp.. Vissa veckor är mer än andra, det var mycket plugg förra veckan.. Mycket nu med men förra veckan kom jag lite efter så blev extra kämpigt men jag klarade det oxå.. Igår var jag å tjejerna på spa på arken hotell konferens å spa, helt fantastiskt, det rekommenderas.. Helt underbar anläggning å längtar redan tillbaka, får bli en dag till hösten.. Frasse har kastrerats vilket är bra men operationen gick inget vidare så vi fick åka tillbaka på lördagen å han fick sövas igen men nu är vi på banan å han hinner läka till fint innan det blir full fräs å William kommer hem igen.. Vi köpte äntligen vår julklapp oxå, en riktig system kamera.. Känns så roligt, älskar att ta bilder så att nu kunna ta riktiga känns grymt bra! Riktiga i bemärkelsen på riktigt bra, med upplösning som är bra när man ska göra saker.. Nu måste jag upp å äta frukost innanskolan, ska försöka skriva snart
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: