pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Egna bars

Kategori:

Ja, idag har jag gjort egna bars, höll på att sätta i halsen här om dagen då jag köpte sesam bars för att ha som lite mellanmål i skolan.. Nästan 1000kallorier på 45g, helt sjukt! Typ två rejäla middagar, så nu har jag gjort egna med chasewnötter, hasselnötter, mandel, solrosfrön, linfrön och två äggvitor, rört ihop det, smetat ut det på en plåt å in i ugnen i 15min. Sedan fick dom svalna innan jag smälte över lite 70% choklad, mums! Nyttigare å godare, nu vet jag i alla fall vad jag stoppar i mig, mycket bättre.. Ligger just nu lite sömnlös pga att jag rört mig för mycket de senaste två dagarna, suck.. Gjorde ett gympass igår som var lite hårdare än vanligt då jag hade tid å kände ork å pepp, på kvällen gick jag sedan en långpromenad med svägerskan, idag har jag varit ute på långpromenad med en vän, så trevligt nu när våren är pågång, men värken är hemsk.. Min kropp gillar inte för mycket rörelse, då strejkar den och fibromyaglgin gör sig påmind, jag vill inte äta massa tabletter så blir till att ligga en stund till å testa innan jag får ge mig å stoppa i mig några piller.. Kameran vi köpt är helt grymt bra å längtar till William kommer hem så jag kan ta bilder på honom haha den är med mig om dagarna så får se till å koppla in den till datorn å kanske lägga ut lite bilder här så ni får se.. Nä, nu får jag krypa närmare älsklingen å försöka glömma värken å sova, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: