pedagogikfia.blogg.se

Jag skriver om mina frågor och det jag läser under mina studier i pedagogik påväg mot kandidatexamen.. Självklart skrivs det även om mig, min situation som mamma varannan vecka och hur min fribromyalgi påverkar mig och min/vår vardag..

Måndag morron

Kategori:

Helt slut men William är vaken sedan en timma.. Har är förkyld å hosta, kan man inte bara få vara frisk å ev lite rinnande näsa bara.. Tycker det är så jobbigt för han är ju pigg så man vill lämna till dagis så man får pluggat idag.. Har en del att göra, samtidigt så tycker jag det är så pinsamt att lämna hostig William, man vill inte smittas.. Mer i alla fall, det finns tillräckligt många som lämnar sina barn tidigt på dagis så ingen blir frisk,. Varit en kanonhelg i alla fall så får vi ge detta någon timma.. Huset vi kollade på gick upp i pris så att vi hoppas av, nu siktar vi på nästa..

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: